www.natuurlijkdurvendoen.nl
 
Valuta:

Verzenden & retouren


1. Biedt u alternatieve verzendmethoden?
Momenteel zijn alleen EMS / DHL beschikbaar is. We zijn in het proces van de herziening van andere aflevering modi. Klanten zullen worden gewaarschuwd wanneer andere scheepvaart methoden beschikbaar komen.
2. Kunt u mijn bestelling met mijn koerier account?
Dit is niet een beschikbare optie als een standaard levering procedure wordt toegepast op alle orders.
3. Wanneer zal de goederen worden geleverd?
De goederen zullen worden verzonden 12 uur bedrijf tijd nadat de betaling heeft ontruimd. Het zal nog 3-5 dagen duren voor de feitelijke levering te voorkomen. Een Shipping Bevestiging e-mail zal aan u uw Airway wetsvoorstel nummer adviseren zodra uw zending is verzonden worden gestuurd. Er zijn enkele zeldzame gevallen waarin zendingen zal worden gehouden bij de Douane en dit kan de levertijd te verlengen. Let op: dit is buiten onze controle.
4. Welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar de meeste landen. Als, om welke reden dan ook, kunnen we niet verzenden naar uw locatie, zal onze Customer Service vertegenwoordiger contact met u op.
5. Hoe tracking nummer krijgen?
We zullen alle bestellingen binnen 12 uur bedrijf tijd als de betaling hebt voltooid of gewist, behalve op feestdagen of in het weekend, en zal u een e-mail de tracking-nummer. Meestal uw pakket is traceerbaar 12 uur na de verzending gedaan. U kunt de gedetailleerde informatie over transport online volgen door de tracking-nummer.
6. Kan ik mijn bezorgadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Zodra u uw bestelling bij ons heeft geplaatst, is het beter om geen van de informatie die u ons hebt gegeven, zoals de meeste bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn te veranderen. Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons na het plaatsen van uw bestelling, en we zullen ons best doen om de verzender direct contact op te nemen en uw levering details veranderd. Als er niemand om te tekenen voor uw bestelling, zal het pakket worden teruggestuurd naar ons. Wij zullen u een e-mail voor uw nieuwe adres en herschikken levering. Maar je moet de verzendkosten voor de teruglevering te dragen!
7. Wat als de geschatte leverdatum is voorbij en ik nog steeds don `t heb mijn bestelling?
Als het bijhouden van informatie geeft het pakket is afgeleverd, neem dan contact op met uw familieleden of huisgenoten. Zij kunnen hebben getekend voor het pakket voor u! Als er geen tracking informatie, of u kunt het pakket niet vinden, stuur dan een e-mail ons.
8. Wat moet ik doen als ik de aflevering gemist?
Als u de levering te missen, kunt u bellen met de koeriersbedrijf tot herlevering regelen of ga naar het op te rapen! Stuur een e-mail ons als u over enige moeite en we zijn blij om te helpen!
9. Welke situaties wordt mijn bestelling vertraagd?
Bestellingen kunnen worden uitgesteld of niet kan worden verstuurd om de volgende redenen:
Onjuiste of Onspecifieke adres u ons verstrekt.
Bestelling is in afwachting van een credit goedkeuring en verificatie.
Een product is momenteel niet op voorraad.
Een orde die speciale aanpassing vereist.
Een bestelling wordt verscheept naar een bijzondere locatie.
Terug
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0-9
Copyright © 2017 topmerk schoenen,dames sneakers sale All Rights Reserved.Powered by www.natuurlijkdurvendoen.nl